четвер, 5 червня 2014 р.

Лісова мавка


А ти давно живеш на світі?

М а в к а
Справді, ніколи я не думала про те...
(Задумується).
Мені здається, що жила я завжди...

Лісова мавка... Символ кожної української жінки. Сповнена чистоти думок, з великим серцем та палкою душею, здатна змінитись сама ті змінити все навкруги заради кохання.
У ці тяжки часи для країни - українським жінкам присвячую...






М а в к а
Я - Мавка лісова.
Л у к а ш
(не так здивовано, як уважно придивляється до неї)
А, от ти хто! Я від старих людей
про мавок чув не раз, але ще зроду
не бачив сам.
М а в к а
А бачити хотів?
Л у к а ш
Чому ж би ні?.. Що ж, ти зовсім така,
як дівчина... ба ні, хутчій як панна,
бо й руки білі, і сама тоненька,
і якось так убрана не по-наськи...
А чом же в тебе очі не зелені?
(Придивляється).
Та ні, тепер зелені... а були,
як небо, сині... О! тепер вже сиві,
як тая хмара... ні, здається, чорні
чи, може, карі... ти таки дивна!
М а в к а
(усміхаючись)
Чи гарна ж я тобі?
Л у к а ш
(соромлячись)
Хіба я знаю?
М а в к а
(сміючись)
А хто ж те знає?

"Лісова пісня" Л. Українка (уривок)

Немає коментарів:

Дописати коментар